Micke LIVE!!!!!

onsdag 16 juni 2010

En bra fråga

Var och inhandlade inför morgon dagen lite olja, Timberex till ett objekt. Tre stavs parketten som jag slipat och oljat, blev för torr, fick höra att en femma (5liter) dunk skullo räcka till 50kvm..... Mmmm nopp de gör det inte, de räcker, fick höra de idag, till 35kvm. Så nu e golvet grå fläckigt dvs torrt. Men de är ingen fara, man får bara helt enkelt skura ut mer olja, tror att halva femman ska väl räcka rätt bra. 07:00 då bär det av, fy fasen, sju på morgonen... Jaja kaffet får väl slinka ner fort som fan, hehe.... Timberex Heavy duty, kom inte överens med mig i bilen in till stan om jag skulle köra Timberex Satin som är en underhålls/rengörings olja, så till slut bestämde jag mig o de fick bli Timberex Heavy Duty, de som jag smällt på från början. Tjo o stim, kaffe stim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar