Micke LIVE!!!!!

söndag 12 september 2010

Long time no see

Har gått ett tag sen jag blogga skriftligt här nu, de har blitt bara video bloggning. Men försöker va tillbaka skriftligt med. De har hänt mycket i mitt liv nu i somras, jag sabbade mitt förhållande, då vi e vänner, eller ja de brakar ju samman då o då där med, men jag tror att vi e så bra vänner att vi tål inte varandra ibland, men slutligen som jag sa, vi behöver varann, om nu i vänskap form, ja då får de va så, vi har barn ihop.
Iallafall, jag försöker anpassa mig till ett nytt leverne, med psykolog hjälp o hjälp från mina otroligt nära o fina vänner Kaarlo, Mia och Jussan, utan er vore jag körd. TACK!!!
Jag kommer att beretta mer om denna sommar 2010 i ett senare skede, då jag e starkare som varelse. Jag lovar, glöm inte kika på min video blogg som är ovan det FÖRSTA inlägget här på denna blogg!!
Tills nästa gång, kram på er alla o en puss på kinden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar